بیمه های مسافرتی بیمه سامان

پوشش ها

با آرامش خاطر، به دور از هر گونه نگرانی سفر کنید.

در طراحی این محصول، کلیه ریسک های شما، قبل از شروع سفر، حین آن مد نظر قرار گرفته است، خدمات 24 ساعته در 7 روز هفته، اپراتور فارسی زبان بخشی از خدمات پس از فروش این محصول می
باشند.
. کامل‌ترین پوشش‌ها مناسب برای هر سفر و مقصد
. هزینه‌های فوریت‌های پزشکی
. خدمات کمک‌رسانی 24 ساعته هفت روز هفته
. اپراتور فارسی زبان 24 ساعت، 7 روز هفته
. پرداخت هزینه‌های ناشی از مفقودی چمدان‌ها
. پرداخت هزینه‌ها در مقصد تا سقف 50000 یورو
. هزینه‌های فوریت‌های دندانپزشکی
. جبران هزینه‌های ناشی از وقفه سفر
. آمبولانس هوایی (درصورت نیاز
. بیمه سرقت و آتش‌سوزی منزل در زمان سفر
. جبران هزینه‌های ناشی از کنسلی سفر
. مشاوره حقوقی در مقصد و پرداخت هزینه‌های دعاوی

مقایسه خدمات بیمه مسافرتی بیمه سامان با سایر خدمات بیمه های مسافرتی کشور

در زمان بروز خسارت چگونه عمل کنیم؟

هنگام وقوع حادثه بیمه‌گزار باید با تماس با یکی از شماره‌های یاد شده در بیمه نامه‌های مسافرتی سامان 009614548356 و یا 009889302302 ، تماس بگیرد و ضمن ارائه شماره بیمه، واقعه را شرح دهد. پس‌ازآن، شرکت کمک‌رسان (Mideast) اقدامات لازم را برای پیگیری حادثه انجام می‌دهد. پس از پیگیری و تعیین میزان خسارت، هزینه خسارت یا به‌ حساب بیمه‌گزار و یا به حساب ارگانی که بیمه‌گزار طی حادثه درگیر شده است (بیمارستان، دادگاه یا …)، واریز می‌شود و لازم نیست بیمه‌گزار هزینه‌ای را به صورت شخصی تقبل کند. در صورت نیاز، کارگزاری از طرف شرکت کمک‌رسان اعزام می‌شود. اگر به دلایلی امکان پرداخت هزینه‌ها و خسارات حین سفر پیش نیاید، پس از بازگشت از سفر و تماس با شرکت بیمه سامان و اطلاع از مدارک موردنیاز، بیمه شده با در دست داشتن مدارک، یا از طریق پست مدارک به ستاد بیمه سامان به نشانی: تهران، ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، بن بست چهارم، پلاک 2، طبقه 2، مراجعه کرده و بعد از اعلام خسارت طی مدت 10 روز تا دو هفته خسارت خود را دریافت می‌کند.